KRÖNIKA: Nu lämnar jag över, tack för mig!
Nu är väl ändå sommaren här, och när du läser det här så går vi på Karlstads studenttidning på ett välförtjänt sommarlov efter massa plugg och annat. Jag själv är klar med min utbildning, och lämnar inte bara över tidningen till Hanna Delgado Svärd i höst, utan jag lämnar även KAU. Men jag vill få… Läs mer



